Pentru ea și el || Idei de cadouri pentru Valentine's Day

13:14

Hello!
E deja vineri, ultima zi de muncă pe săptămâna asta. Sincer, abia așteptam să vină weekend-ul. Pot spune că mă simt ca în vacanță. Nu, nu am concediu încă, dar am terminat cu bine sesiunea așa că , de acum, mă pot concentra pe alte lucruri, nu pe examene :)

Ne apropiem cu pași repezi de sărbătoarea iubirii sau, mai bine zis, de sărbătorile iubirii căci acuși vine și Dragobetele. Sunt genul de persoană căreia mereu i-au plăcut (și îi vor plăcea) jucăriile de pluș și ciocolata. Cu toate astea, vine un moment în care îți dorești ceva mai multă atenție de la persoana iubită și speri să te surprindă de fiecare dată cu ceva nou.

Cum anul acesta nu am avut timp să realizez tutoriale cu tema iubirii, m-am gândit să vă ajut cu un strop de inspirație. Am dat un search pe Pinterest (un locșor pentru sufletul meu) și am ales câteva idei drăguțe și originale. 

Pentru EA:

1. Flori speciale. Știați că hârtia creponată combinată cu niște bomboane de ciocolată face minuni? Ei bine, nu trebuie să mă credeți pe cuvânt, ci doar să vă uitați mai jos sau să intrați pe unul din link-urile postate de mine sub fotografie. 


2. Cănile personalizate. Sunt un cadou destul de comun, atât pentru EA, cât și pentru EL, deoarece se găsesc gata făcute la magazinele de cadouri sau la artizanii care le decorează manual (probabil ați văzut că și eu decorez căni/boluri/etc.). Totuși, după părerea mea, e un dar mult mai de preț dacă persoana care oferă cana este cea care a decorat-o. Da, o să spuneți că nu vă pricepeți la desen sau că nu aveți un scris prea caligrafic, dar credeți-mă.. nu asta contează, ci gestul. Un plus este faptul că se realizează foarte ușor și nu aveți nevoie decât de o cană și un marker special pentru ceramică.


3.  Organizatoare de bijuterii. Ohh da.. Noi, fetele, colecţionăm o mulţime de bijuterii, dar de cele mai multe ori le depozităm pe unde apucăm. Din acest motiv, m-am gândit să vă arăt câteva tutoriale, cu ajutorul cărora se pot crea locuri de depozitare pentru "our precious". Sunt foarte uşor de realizat şi foarte utile, zic eu.


Pentru EL:

1. Cu siguranță ați auzit vorba aia: ”Dragostea trece prin stomac”. Stați liniștite, fetelor.. nu vreau să vă țin prea mult timp în bucătărie. Cum nouă ne plac dulciurile, garantat și băieții le adoră. Așadar, cred că ar fi foarte surprinși dacă ar primi una-două brioșe cu ciocolată. E musai să folosiți forme inimioară, iar rețeta.. o puteți încerca pe cea postată de mine aici. Aștept păreri :)


2. Magneţi de frigider. Probabil vă gândiţi deja la acei magneţi personalizaţi cu fotografia voastră sau cu un mesaj haios/romantic. Ei bine, eu vă propun alt tip de magnet. Acela pe care puteţi scrie chiar voi mesajul către persoana iubita. Şi de ce să nu-l surprindeţi în fiecare zi cu alt mesaj?


3. Ambalaje haioase. Dacă deja ai luat cadoul, dar ai nevoie de un ambalaj deosebit, am o sugestie pentru tine: creează-l chiar tu! Procesul nu e foarte complicat. Am lăsat mai jos tutoriale pentru inspiraţie.


Cam atât pentru azi. Sper că v-au plăcut ideile alese de mine. Puteți căuta și voi diferite tutoriale pentru a realiza un cadou deosebit pentru persoana iubită.
Vă pupăcesc și ne revedem curând cu o postare nouă!

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Foarte utile aceste mici sfaturi, deși nu voi primi cadou anul acesta de valentine's day, pot spune sincer ca e prima data knd nu îmi pare rău. :*
    www.alinapink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nici eu nu sunt genul de persoana care sufera daca nu sarbatoreste Valentine's Day sau Dragobetele asa ca... Nici mie nu-mi pare rau daca nu primesc cadou :P
      Te pup!

      Ștergere
  2. Ce interesante sunt toate ideile tale ! Imi plac mult canile personalizate si florile ! Le-as oferi oricand , nu numai acum , dragostea se poate sarbatori zilnic , important sa fie impartasita ! Si de asemenea sa le si primesc ! ;) Week-end frumos iti doresc ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos! Ma bucur ca iti plac ^_^

      Ai mare dreptate, putem sarbatori dragostea oricand.. Acum e mai mult "de marketing" :)
      Sa ai un Weekend minunat!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook