Handmade de Octombrie

09:00

Bună dimineața, oameni frumoși!
Mai sunt doar câteva zile și îi spunem ”La revedere” lui Octombrie. Așa mi-a venit ideea de a face o postare specială, în care să vă prezint câteva comenzi realizate în această lună de toamnă. Am meșterit tare mult; cred că s-a văzut și pe blog că am avut mai mult postări legate de handmade, dar și pe facebook. 

Chiar dacă am fost cam absentă pe aici, am profitat de puțin timp liber și am mai pregătit câteva postări noi și interesante în draft, pe care abia aștept să vi le arăt. Am agenda destul de încărcată, așa că în curând voi posta și anunțul referitor la comenzile pentru sărbători. Vreau să fie totul bine organizat, astfel încât toate comenzile să ajungă la timp, exact ca anul trecut :) De asemenea, vă pregătesc și alte surprize, dar vă las să le descoperiți voi.

Așa cum spuneam mai sus, azi vă arăt o parte din comenzile începute și finalizate luna aceasta. Toate sunt comenzi personalizate, dar dacă vă atrage vreun obiect/accesoriu mă anunțați printr-un mesaj privat pe pagina de facebook și vedem cum rezolvăm să-l refacem. Cam atât momentan. Sper să vă placă ce vedeți mai jos (aveți și un bonus mic la final) și nu uitați: urmăriți pagina de facebook și blogul! Nu se știe niciodată ce surprize o să găsiți :)

Pupicei!

You Might Also Like

1 comentarii

  1. Ce frumoase sunt cutia și rama! Am mai făcut și eu una-alta cu mâinile mele, dar tehnica șervețelului nu am prins-o până acum. Mai încerc, poate voi reuși! :)

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook