Dulăpior de păstrat secrete

09:00

Hello!
Chiar dacă voiam să încep săptămâna cu o postare nouă, ziua de luni m-a prins tot cu ea in draft. După un weekend destul de aglomerat în care m-am împărțit între relaxare și meșterit, ieri am fost plecată toată ziulica la muncă și la facultate. Cu toate astea, mă bucur că acum am reușit să postez și să vă arăt ceva nou și drăguț (hahaha modesta de mine :D ). Deci, să trecem la lucruri serioase.

Mi-am dorit de mult să pun lăbuța pe un dulăpior blank, iar când l-am văzut pe cel de mai jos am știut că trebuie să fie al meu. Nu aveam o idee clară de la început cu modul în care avea să arate rezultatul final, însă totul a venit de la sine. L-am decorat în stil vintage, așa că se poate spune că mi-am pus bine amprenta :) Nu are rost să vă descriu din nou tot procesul de producție, ci mă rezum la partea de bază: tehnica șervețelului.

Vă invit să vedeți fotografiile de mai jos și să-mi lăsați în căsuța de comentarii părerea voastră. Nu uitati, daca vi-l doriti pe acesta sau unul asemanator, trebuie doar sa imi lasati un comenatariu pe facebook. Eu trebuie să fug la treabă, dar vă aștept curând cu o nouă postare. Vă pupăcesc și vă doresc o zi superbă!

You Might Also Like

4 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook