La vânătoare de chilipiruri

09:00

Neața!
Poate vă întrebați ce e cu titlul. Păi să vă explic. Eu sunt genul de persoană care preferă să vâneze reduceri, decât să dea o căruță de bani pe câteva hăinuțe. Lucrul ăsta se schimbă în momentul în care am nevoie urgentă de ceva anume sau când mi se pune pata (da.. mi se mai pune și pata rău, câteodată). Pentru că perioada de reduceri e aproape de final, vreau să vă arăt cu ce am plecat eu de prin magazine în ultimul timp :)

De vreo lună încoace, mintea mea s-a fixat pe ținute ce merg purtate la birou. Nici prea office că nu-mi stă în fire, dar nici prea sport ca iar nu-i bine.. hi hi. Pe principiul acesta am mers când mi-am achiziționat nu una, ci două bluzițe dantelate din New Yorker. Sunt cu peplum și îmi plac la nebunie, doar știți că sunt mega-fan dantelă. Aaa..și prețul lor a fost de doar 20 lei/bucata. Fain, nu? 

Tricoul de mai sus nu l-am cumpărat eu, ci l-am primit de la mătușa mea din State. Mi se pare foarte vesel și voiam neapărat să vi-l arăt. Am o pasiune mai veche pentru etichetele interesante/ciudate/diferite, așa că v-am fotografiat și eticheta tricoului pentru că are un mesaj tare drăguț :)
Rochița maxi de mai sus e cea pe care v-am arătat-o aici. V-am zis deja că am luat-o din C&A și am dat în jur de 30-35 lei. Încă visez să o port la mare, cel mai probabil anul viitor. 
În schimb, rochia de mai jos am găsit-o în H&M și a fost 30 lei. Îmi place croiala și cred că se potrivește și la o ținută de servici. Voi ce ziceți?
Ultimele achiziții sunt cercelușii de la Sinsay (luați cu 1,9 lei) și perechea de teniși TeX, pe care mi-au cumpărat-o ai mei. Știți doar ce ziceam de lucrurile înflorate, nu?

Șiii acum, să știți că nu am uitat de voi. Promit să nu vă mai țin mult pe jar. Mai am de pus câteva detalii la punct și apoi o să vă dezvălui ce v-am ținut ascuns atât timp. Eu zic că o să merite, așa că urmăriți blogul și pagina de Facebook cu atenție zilele acestea. Vă pupăcesc și ne vedem curând :)

You Might Also Like

12 comentarii

  1. Foarte frumoase toate, imi plac tenesi mult de tot <3

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu trebuie sa merg la "vanatoare" doar astept salarul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem gusturi comune, imi plac toate alegerile tale!
    Pupici :D
    http://culore.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pofta de shopping mi-ai facut!! Superbe toate, sa le porti cu drag! :*

    www.andreearistea.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu astazi, am pacatuit! Urat de tot :)) AM plasat o comanda de carti (am gasit o serie la un super pret) si bluzite de la Brand Circus. Cred totusi ca meritam :)) Urmeaza in Septembrie sa implinesc 24 de ani deci am o scuza :))

    Imi plac mult tenesii inflorati! Arata bestial si am deja idei de tinute cu ei :D
    Pupici! Sa te bucuri de cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muuultumesc frumos! Voi posta cu siguranta ceva tinute cu lucrusoarele.

      Lasa ca meritam si noi sa mai pacatuim din cand in cand, fara scuza anume :)))
      Pupici! :*

      Ștergere
  6. Tenisii sunt asa frumosi ! Toata vara am vrut sa imi cumpar asa o pereche si uite ca m-a prins toamna fara ei ! Rochita de vara pare asa vaporoasa ! Sa le porti pe toate cu placere ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! <3
      Daca nu luam in calcul vremea din ultimele 2-3 zile cred ca poti sa-ti cauti lejer o pereche de tenesi :D

      Pupici!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook