Un ajutor în casă - Tea Tree Oil (Review)

09:30

Bună dimineața!
Am terminat cu învățatul pentru licență așa că am revenit la voi, la povești. Hopul cel mare încă nu a trecut pentru că mai am de susținut proiectul, dar încerc să mă detașez puțin de toată agitația scriind pe blog. 
Așa se face că azi am revenit cu o postare nouă, un review la un produs (cred eu) cunoscut de toată lumea. Este vorba despre uleiul din arbore de ceai de la Thursday Plantation.

Să fiu sinceră, eu nu prea știam multe informații despre el atunci când mi s-a propus să îl testez, dar am zis că nu am nimic de pierdut. Curioasă din fire, mi-am căutat informații înainte să îl primesc, dar cei de la Thursday Plantation au avut grijă să îmi trimită și ei o mică ”documentație”.

Produsul vine ambalat într-o sticluță, prevăzută cu un dop special, care dozează picătură cu picătură. Sticluța are 10 ml. Poate vi se pare puțin, dar eu consider că ajunge o perioadă îndelungată. Uleiul are un miros destul de tare, mentolat, și o consistență mai lichidă (comparativ cu alte uleiuri pe care le-am avut).

Mi-am dorit să-l încerc pentru a vedea beneficiile în ceea ce privește acneea și mătreața, două dintre problemele mele principale. Deși în recomandare scria că se pun 2-3 picături de ulei pe zonele infectate, eu am preferat să pun acele picături în cantitatea de demachiant necesară unei singure demachieri. Am fost destul de reticentă, dar am rămas plăcut surprinsă când am văzut efectele. Sunt tare mândră că acest ulei m-a scăpat de monstruleți și o să vă arăt curând și fotografii proaspete.

În ceea ce privește a doua problemă, am adăugat 6 picături de ulei din arbore de ceai în cantitatea  de șampon necesară pentru o spălare. Deocamdată, l-am folosit doar de două ori, dar cred eu că efectele au început să se observe. O să vă țin la curent :)

Desigur, acest ulei oferă mult mai multe beneficii, având o mulțime de utilizări. Nu cred că are rost să înșir întreaga documentație, așa că vă enumăr câteva pe scurt:
  • tratarea dermatitelor și a eczemelor
  • în cazul durerilor de dinți, de urechi sau de gât
  • pentru herpes, ulcior, răceală și buze crăpate
  • după bărbierit sau epilat
  • purificarea aerului 

Dacă vreți să-l încercați și voi, îl puteți găsi aici. Eu cred că e de ajutor în casă datorită întrebuințărilor multiple.
Voi l-ați încercat?
Pupici!

Sfat: Dacă îl țineți la frigider, oferă o senzație mai intensă de prospețime. Eu așa fac :)

You Might Also Like

4 comentarii

  1. ar trebui sa-l bag si eu la frigider, nu m-am gandit la asta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu il am si e foarte bun, l-am incercat pentru cateva chestii dar mai am in functie de ce vine pe parcurs...o sa il bag si eu in frigider sa vad cum este

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si mie imi place. Vreau sa il testez in mai multe detalii si probabil am sa revin cu impresii pe blog :)

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook