Hai și tu! Mișcarea face bine

18:25

Vacanțăăă!
Da, da, da. Ați citit bine. Oficial am intrat în vacanță. Astăzi am avut susținerea proiectului de licență și sunt foarte bucuroasă că munca mea nu a fost în zadar. Astfel, îmi permit să mă dau puțin mare că am luat nota maximă, nu? hi hi.
Încă nu m-am dezmeticit și nu-mi vine să cred cât de repede au trecut anii. Parcă mai ieri mă jucam în fața blocului, iar acum... acum sunt absolventă. 

Încă mă consider un (adult cu suflet de) copil și mi-e tare dor de activitățile care îmi ocupau timpul în perioada ”tinereții”. Mi-aduc aminte cu drag că eram destul de activă. După școală, pierdeam ore bune în parc cu prietenii, iar după-amiza, când temele erau gata, ieșeam din nou la joacă.

Am încercat de toate, de la bătrânul Șotron la Prinselea sau Țară, țară, vrem ostași. Cel mai mult îmi plăcea jocul Rațele și vânătorii pentru că eram tare bună pe post de rață :)), dar și badminton-ul sau tenis-ul de câmp. Nu sunt și nici nu am fost Simona Halep, însă m-aș întoarce oricând la orele petrecute pe zgură, la antrenamentele de la perete și desigur, la strânsul mingiilor la sfârșitul orei. Off..ce vremuri.

Acum am devenit ceva mai sedentară, dar de mică mi-a plăcut mișcarea. Chiar și la orele de sport, mă implicam foarte mult, să iasă totul perfect și așteptam cu nerăbdare ultima jumătate de oră să joc volei :)

Dacă v-ați propus să schimbați ritmul (așa cum mi-am propus și eu de altfel) și să faceți puțină mișcare, am o veste pentru voi, mai ales pentru cei din Brașov. Sâmbătă, 11 iulie, se organizează în Piața Sfatului ”Cea mai mare oră de sport”. În cadrul acestui eveniment puteți participa la mai multe activități, precum:
  • Kangoo Jumps
  • Zumba
  • Steel Programs
  • Real Ryder
  • Khai Bo
Va avea loc și cea de-a doua ediție a crosului cu obstacole ”Mișcarea face bine”, iar în paralel vor exista pe toată durata zilei zone de sport special amenajate:

  • Real Ryder (20 de biciclete staționare)
  • Boot Camp România (Ultimate Workout)
  • Gravity (antrenamente pentru toate grupele de mușchi)
  • TRX (antrenament suspendat)
  • Zona fotbal

Eu voi fi prezentă deoarece mi se pare un eveniment interesant, care nu trebuie ratat, așa că poate ne vedem pe acolo. Găsiți mai multe informații aici și apropo, intrarea e liberă, deci nu vă faceți griji. Înscrierea la cros va avea taxă, taxă ce va fi donată copiilor bolnavi de cancer de la Spitalul Fundeni :)
Ce ziceți, ne mișcăm puțin pe 11 iulie la ‪#‎ceamaimareoradesport‬ din Brașov ?
Pupici!

You Might Also Like

4 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook