DIY: Agendă personalizată

10:00

Bună dimineața, oameni dragi!
Astăzi m-am gândit să vă pun la treabă. V-am promis de mult un tutorial și iată că am reușit în sfârșit să îl postez. Fotografiile sunt făcute de ceva vreme, dar cuvintele au fost plecate în vacanță (hi hi).
Tutorialul anterior (îl găsiți aici) a fost un adevărat succes și mă bucur pentru acest lucru. Voi încerca să îmi împart timpul astfel încât să vă surprind cu mai multe postări de acest gen. Probabil la vară, după ce voi termina cu stresul licenței, voi încerca și tutoriale video. Ce ziceți? Vi s-ar părea mai ok decât acestea cu foto?
Până atunci, hai să vedeți ce v-am pregătit azi :)

Materiale necesare :
* Agendă
* Vopsea acrilică 
* Foaie printată (la imprimantă cu LASER!! ) cu modelul dorit
* Adeziv special pentru Tehnica Decoupage-ului
* Patină pentru învechire (eu folosesc culoarea bronzului)
* Lac special (pentru protecție)
* Burețel ( v-am explicat și aici ) și pensule
*Scotch ( sau bandă adezivă)
* Foarfecă
Pasul 1. Așa cum se observă, foaia pe care am printat-o nu acoperă întreaga suprafață a agendei. Pentru a fi siguri că nu vopsim mai mult decât este necesar, vom aplica pe margini scotch (lăsând liber un spațiu suficient pentru imagine).
Pasul 2. Cu ajutorul unui burețel aplicăm un strat de vopsea acrilică albă și lăsăm la uscat. Dacă nu vreți să așteptați prea mult, puteți folosi uscătorul de păr :)
Pasul 3. Atunci când primul strat este complet uscat, aplică un nou strat de vopsea. Eu am ales o culoare asemănătoare untului. Este de preferat să alegeți culori cât mai deschise pentru fundal.

*SFAT:  pentru primul strat puteți folosi grund universal în loc de vopsea acrilică (merge mai bine).

Pasul 4. După ce vopseaua s-a uscat bine, desfaceți cu grijă scotch-ul de pe margini.
Pasul 5 . Acum să pregătim imaginea ^_^ V-am zis deja un lucru foarte important de care trebuie să țineți cont și anume că imaginea trebuie să fie printată la o imprimantă cu LASER! Altfel, rezultatul nu va fi cel dorit. 
Așadar, înmuiați hârtia în apă câteva secunde și asezați-o apoi între două șervețele de bucătărie, pentru a elimina excesul de apă.

Pasul 6. La fel ca în cazul tehnicii decoupage cu șervețel, aplicați un strat de adeziv special pe agendă. Cu grijă, așezați hârtia deasupra, aplicând apoi un nou strat de adeziv. Lăsați să se usuce bine.

*SFAT: Puteți insista cu adeziv pe marginile fotografiei
Pasul 7. Cu ajutorul unui burețel, am aplicat pe margini și puțină patină pentru învechire. 

Pasul 8. La final, am lăcuit agenda pentru protecție și am lăsat-o la uscat. Ce părere aveți de REZULTAT?
Sper că v-a plăcut tutorialul și că m-am făcut înțeleasă :) Feedback-ul vostru e foarte important și sunt și foarte curioasă de impresii. Dacă aveți nelămuriri în legătură cu pașii, trageți-mă de mânecă și vă răspund cu mare drag.
Ne vedem curând deoarece mai am o ”datorie” la voi. Urmăriți blogul și pagina de Facebook zilele astea pentru a afla ce v-am pregătit.
Pupici!

You Might Also Like

6 comentarii

  1. Cat de fain arata! Exact acum 2 zile mi-am luat si eu acel adeziv special pentru a "bloca" imagini pe obiecte.. Cat am cautat ceva similar si nu stiam ce nume are la noi in tara. Daca vedeam mai repede articolele tale, poate nu ma mai strofocam atat :))

    Julia | juliahasch.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi.. mulțumesc! Când ai nevoie de ceva legat de handmade, anunță-mă, te ajut cu mare drag :)

      Ștergere
  2. Felicitari Irina!
    Imi place mult ca esti foarte ordonata atunci cand lucrezi. Chiar imi este drag sa iti citesc blogul.
    O singura intrebare am in legatura cu durata de viata: daca foaia printata nu este pusa pe o agenda cartonata, ci pe o coperta care este mai flexibila, se dezlipeste la colturi sau apar mici crapaturi pe ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc din suflet pentru cuvintele frumoase!
      Legat de întrebare, nu prea știu ce să îți răspund deoarece nu am încercat decât pe obiecte tari (ex agenda cartonată, cutie etc) . Eu cred că dacă lipești pe ceva mai flexibil e posibil să apară cute, foaia printată fiind destul de grosuță. Poți încerca cu șervețel :)

      Ștergere
  3. Hmmm gata oficial incerc si eu, mi am pregatit cmd cu materiale o astept cu mare interes ca sa fac si eu macar un mic cufaras sa vad daca imi iese. Pupici si stiu ca timpul nu iti permite dar mereu scrii lucruri frumoase. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga mea! Incerc pe cat posibil sa raman activa si pe blog in perioada asta :)
      Astept cu nerabdare sa vad ce ai mesterit. Mult spor!

      Te pup!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook