Hello 2015

20:43


Hey!
După ”lunga” vacanță de iarnă, m-am întors la Brașov, unde e cu adevărat iarnă ca-n povești, și m-am pus pe treabă. Am reușit să finalizez postarea asta care stătea de ceva zile în drafts, dar m-am apucat și de proiectele ce mă așteptau cuminți dinainte de Crăciun.
Eeh..doar de aia a fost vacanță, de aia au fost sărbători, sa ne relaxăm și să petrecem timpul alături de cei dragi, nu? Eu am profitat de timpul liber să mă odihnesc după meșteritul de dinainte de Crăciun. Apropo de acest subiect, vă mulțumesc din nou pentru încrederea voastră și pentru toate aprecierile. Înseamnă enorm.
Pentru că am trecut într-un nou an, mi-am așternut deja ceva idei pe agendă (una dintre cele primite de la Moșu) și sper să am suficient timp să vi le împărtășesc la timp. Deocamdată vreau să vă arăt prima ”lucrare” din 2015. Am primit comanda înainte de sărbători, dar trebuia livrată pentru Sf. Ion așa că am trecut-o la noutățile acestui an.  
Cufărașul fost pictat cu acrilice, decorat cu tehnica decoupage și lăcuit cu lac mat pentru protecție. L-am personalizat la cerere cu imaginea personajului ”Violetta” și i-am adăugat danteluță. Spre rușinea mea, nu mi-am notat dimensiunile :( Promit să fac un update după ce le aflu.
Preț: 45 lei (pentru un cufăraș asemănător)
Cam atât pentru moment. Ne revedem curând! :) 
Pupici!

P.S. Mini-tartele au fost făcute de mânuțele mele, sub atenția Master Chef Mama :D și trebuia să mă mândresc cu ele.

You Might Also Like

4 comentarii

  1. Arata foarte bine cufarul...pictezi SI alte modele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos :)
      Capacul este pictat pe margini, fotografia este pusă cu tehnica decoupage (am folosit hartie printată în locul șervețelului), dar da.. pot face și cu alte modele

      Ștergere
  2. Mi-am imaginat ca tartele au fost facute de tine, aveam feeling-ul asta! :) Fain si cufarul, deci ea e Violetta?! :))nepotica mea imi povestea si eu eram pe din afara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ea este Violetta :)) Am observat ca a devenit foarte virala in randul celor mici.

      Te pup!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook