Our little friends - Smurfs

09:44

Bună dimi!
E vineriiii...Yupii! Nu știu voi, dar eu abia așteptam să vină weekend-ul. Chiar dacă nu a fost o săptămână prea solicitantă, deja am început să duc dorul vacanței :)) Glumesc, desigur.. deși sunt încă la stadiul de acomodare. 
În privința blogului, nu vă faceți griji. Am promis să mă țin de el, așa că voi încerca să vă surprind cu postări diverse și dese. Eram datoare cu ultimele meștereli (exceptând cele două cutiuțe de pe Facebook), deci.. let's go :)

 Întotdeauna mi-au plăcut desenele animate și mă uit cu drag chiar și la vârsta asta. Nu pot să îmi dau seama cât de repede a trecut timpul, cât de repede am crescut, cum a trecut copilăria.. Cred că și voi vă gândiți cu drag la acea etapă a vieții și vă aduceți aminte de personajele care fură zâmbete și azi.
Cu siguranță nu i-ați uitat nici pe albăstreii de mai sus, nu? Acele creaturi mititele, care trăiesc în pădure, în căsuțele asemănătoare ciupercilor. Da! Chiar ei ... Ștrumfii :)
Cu gândul la povestea lor (și rugată de o prietenă :) ), am creat această linguriță. Vă las pe voi să vă gândiți care dintre ștrumfi este reprezentat mai jos sau mai sus. El deja și-a găsit căsuță nouă, aceasta fiind o comandă personalizată. 
Acestea fiind spuse, lingurița nu este disponibilă. Dacă vă doriți un tacâm personalizat cu un personaj de poveste, mă puteți anunța pe mail sau pe Facebook. Vom stabili acolo toate detaliile :)
Vă doresc o zi superbă!
Pupici!

You Might Also Like

10 comentarii

  1. ce dragut...astept sa cresca un pic nepotelul meu si o sa vreau si eu..exact cu strunfi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai cat de scumpa e lingurita si tu esti atat de talentata. Cred ca o sa mi iau si eu una, pentru mine :)) Pupici!
    http://www.xcentrica.ro/tendinte-toamna-imprimeuri-grafice/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Deea! Înseamnă mult pentru mine ^_^
      Trebuie să îmi spui doar personajul preferat și se rezolvă :)

      Te pup!

      Ștergere
  3. Vaaai! Cat e de draguta! Mi-am amintit de vremurile cand erau figurine cu strumfii la Mc Donald”s :)) ce mult imi mai placeau! pupici

    http://voxofvanity.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. <3 cat de cute e <3 eu cred ca e Clumsy :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaai cat de dragut!! Imi plac la nebunie strumfii <3

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook