Prin cutia cu minuni

09:30

Helău, scumpicei!
Să mă revanșez pentru că mi-am făcut de cap în weekend, mă prezint și astăzi la datorie (cu postare nouă). Fiind plecată, nu am mai meșterit nimic, dar vă mai arăt din lucrușoarele disponibile.
 Așadar, să purcedem :)
Controbăind prin cutiuța cu minuni, mi-au ieșit în cale o brățărică și o pereche de cercei dornici de plimbare. Hi hi, a ieșit și rimă :) Ăsta e semn bun că am ales subiect bun de povestit, nu credeți?

Dar să nu ne lungim cu vorba și să vă spun câte ceva despre aceste frumușele accesorii.
După cum se vede și în fotografii, avem una bucată brățărică, realizată din cabochon de rașină și accesorii de bronz (lanțișor, baze, încuietoare). Nu are rost să vă dau detalii despre dimensiune, deoarece este reglabilă și se potrivește pe mânuța oricărei mândruțe (fie doamnă, fie domnișoară). Singura mențiune pe care o fac este în ceea ce privește diametrul cabochonului, și anume 12mm.
Preț: 11 lei
La set sau separat, caută stăpână și cercelușii. Vă asigur că o să atrageți multe priviri cu micuții ăștia. Sunt realizați din baze de bronz ( cu tijă/ șurub) și cabochon de rășină. Diametrul lor este de 12mm. 
Preț: 10 lei
Ei bine, v-a plăcut postarea de astăzi? Dacă da, poate mă ajutați cu un like sau share, să afle cât mai multă lume. Vă aștept cu drag și comentariile :)
Pupici!

You Might Also Like

0 comentarii

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook