Arome de toamnă - tag

10:00

Bună dimiii!
Astăzi am pregătit ceva mai deosebit, dar și mai diferit față de postările obișnuite. O mai știți pe Fulvia ? Pentru că e o scumpete de fetiță, mi-a dat o provocare și țin să îi mulțumesc pentru faptul că s-a gândit la mine. Așadar, deși nu se încadrează la capitolul Handmade, am ales să primesc leapșa și să o transmit mai departe (aflați la sfârșit cui). 


 1. Accesoriile preferate în această toamnă
A venit vremea de purtat eșarfeee. Mi se par perfecte atât toamna, cât și primăvara. Desigur, nu uit nici de ceasuri ( nu prea le port în alt anotimp) , lănțișoare sau inelușe. 

2. Lumânarea mea preferată pentru toamna aceasta
Sunt o fire foarte romantică și ador lumânărelele (în special cele parfumate). Am mai multe pe acasă, dar le aprind numai la ocazii speciale sau atunci când îmi doresc o atmosferă mai relaxantă :)) Îmi place să hoinăresc prin magazine și mereu sunt cu ochii dupa ele. Așa am adoptat-o pe mititica asta de mai jos. A fost achiziționată din Jisk și miroase demențial <3
3. Băutura preferată în această perioadă
Favoritul meu pentru sezonul toamnă- iarnă ( :)) ) rămâne ceaiul. Îl savurez cu plăcere seara, la un episod din serialul preferat ( încă nu m-am decis care e serialul preferat, iar lista e prea lungă să o înșir aici). Opțional, ne mai delectăm și cu ciocolată caldă (de preferință, albă)

4. Cartea preferată
Recunosc, nu citesc prea mult, deci nu pot spune că am o carte preferată în momentul de față. Pentru că mă pregătesc de începerea ultimului an de facultate, m-am apucat de lecturat o carte despre C# (pentru neștiutori, e despre programare)

5. Melodia preferată
De regulă, am mai mult de două melodii preferate într-o perioadă (scurtă), dar acum chiar sunt în pană :) Să nu las rubrica necompletată, vă las un video pe care l-am descoperit din întâmplare. Mie mi s-a părut funny :)
6. Rujul/Rujurile preferate
Nu sunt adepta rujurilor decât în situații excepționale :)) Unul dintre cele pe care le folosesc mai frecvent este Avon Colour Style Mini (rose light). Pentru zilele obișnuite prefer balsamul de buze : Baby Lips Peach de la Maybelline (pe care l-am câștigat și mi-e tare drag) și un balsam de la Balea (procurat de la DM).
7. Oja/ Ojele preferate în această toamnă
Am ales pentru această categorie trei oje :) Sunt fan gheruțe roșii, iar pentru asta folosesc lacul de la Orkide (nuanța 619), dar îmi plac și culorile care nu ies așa mult în evidență (Rapsodi - nuanța 306). Zilele trecute mi-am luat și una Golden Rose ( nuanța 108), pe care nu am apucat să o încerc, dar mi-a plăcut enorm și cred că se potrivește în acest sezon :)
8. Ce îți place cel mai mult la acest anotimp
În primul rând vremea (exceptând zilele când plouă întruna) :) . Îmi plac zilele călduroase ( când se mai pot purta rochițe și tricouri), dar și serile răcoroase, perfecte pentru plimbări în aer liber. Pot să spun și ce nu îmi place? Faptul că se întunecă devreme :(

9. Mâncarea preferată în această perioadă
Hmm.. la acest capitol e cam mult de povestit, mai ales că sunt o pofticioasă înnăscută ( :D ). Prefer să mă limitez puțin și să menționez zacusca, plăcinta cu dovleac sau mere, dar și ardeii copți. Nu știu dacă se încadrează în aceeași categorie, dar ador prunele, strugurii și nucile verzi <3 

10. Ce aștepți cu nerăbdare sezonul acesta
Aștept să vină sfârșitul lunii, să îmi iau băgăjelele și să mă mut, din nou, la Brașov. Aștept să înceapă ultimul an de facultate ( sunt un pic nerăbdătoare în ceea ce privește licența, dar și tristă pentru că se termină etapa asta și îmi va fi tare dor de ea). Șii.. aștept să ne strângem mulți, mulți prieteni pe Facebook

Uff.. am ajuns la sfârșitul provocării și e momentul să o trimit mai departe :
Vio , TimiAdina și oricine mai dorește :)
Până data viitoare, nu uitați de concurs (detalii aici și aici).
V-am pupat!

You Might Also Like

8 comentarii

  1. Mulțumesc frumos pentru nominalizare :). Îl voi face și eu cât de curând :D.
    Mult spor la facultate :). Și eu trec în anul 3 și nu vreau să se termine facultatea...
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândeam că îl vei accepta :) Baftă și ție! Să fie cel mai frumos an :D
      Pupici!

      Ștergere
  2. Mi-a facut placere sa citesc! <3
    Sper sa reusesc sa l fac si eu curand!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut tag! O sa-l fac si eu :D
    Imi plac ojele alese de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca nu e nimic mai frumos decat mirosul de vanilie toamna!!!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt înnebunită după vanilie indiferent de anotimp :))
      Te pup!

      Ștergere

Popular Posts

Lovely Followers

Like us on Facebook